Wydawnictwa

Wydawnictwa czyli m.in.: ulotki, plakaty, teczki, kalendarze, wizytówki, karty klienta, etc.
Można wymieniać w nieskończoność bo rodzajów, typów jest ogromna ilość.
Mimo epoki internetu i najróżniejszych mediów i form elektronicznych branża wydawnictw trzyma się mocno. Trudno wyobrazić sobie spotkanie biznesowe bez wymiany wizytówek. Czy stoisko promocyjne bez ulotek. Czy punkt usługowy bez karty stałego klienta.

A wykonanie?

  • Druk offsetowy lub cyfrowy.
  • Formaty od najmniejszych do B1.
  • Papiery kredowe matowe lub błyszczące, kartony, papiery offsetowe, PVC. W szerokim zakresie gramatury, czyli grube i cienkie, zależnie od wymagań.
  • Uszlachetniane poprzez foliowanie, lakierowanie, również wybiórczo UV.
  • Różnorodność sposobów wykonania i materiałów jest trudna do wymienienia.

Jednak zawsze zaczynamy od projektu graficznego. Poznając wymagania i strategię marketingową zleceniodawcy możemy w konsekwencji osiągnąć najlepszy rezultat spójny z Systemem Identyfikacji Wizualnej. Tak by w najskuteczniejszy sposób budować kompleksowy wizerunek firmy jako poważnego i solidnego przedsiębiorstwa.