Oznakowanie sklepu. Przedstawiona fotografia dobrze ilustruje szeroki zakres możliwości zastosowania różnych form reklamy W zasadzie wszystkie służą jednemu- dobrej prezentacji firmy, stworzeniu pozytywnego jej wizerunku.
- Baner reklamowy, ma równocześnie charakter szyldu, planszy. Stąd informuje o firmie, jej profilu, jednocześnie odsyłając do strony www. Wydrukowany na powlekanym, wzmocnionym banerze techniką UV co zapewnia długotrwałość kolorów.
- Plansza reklamowa, szyld. To kolejny element. Grafika wydrukowana na folii z laminatem stałym UV dla zapewnienia trwałości kolorów i ochrony przed czynnikami atmosferycznymi i mechanicznymi. W końcu naklejona na płytę kompozytową dibond, lekką i trwałą.
- Grafika na witryny. Drukowana na folii OWV /perforowanej/ wykorzystuje duże powierzchnie szyb do umieszczenia reklam. Jednocześnie nie blokując światła, zapewnia duży komfort osób przebywających wewnątrz.
- Projekty graficzne . Zdecydowanie powinno się ten punkt wymienić na początku! Zasadniczo to od projektu zależy końcowy efekt. Ogólnie rzecz biorąc korzystając z dostępnych materiałów i wymagań zleceniodawcy, tworzymy spójny design całości przedsięwzięcia.
- Dodatkowy element reklamy to dodatkowo zamontowane oświetlenie zewnętrzne LED.
Oznakowanie firmy, branding to niewątpliwie wizytówka firmy. Po drugie, może sprawić, że zaintryguję, wzbudzi ciekawość, zaufanie, zaprosi po prostu do wejścia. A w konsekwencji do skorzystania z oferty. To jednocześnie najczęściej pierwszy kontakt klienta z firmą.