Oznakowanie firmy, branding. Przedstawiona fotografia dobrze ilustruje szeroki zakres możliwości zastosowania różnych elementów reklamy W zasadzie wszystkie służą jednemu- dobrej prezentacji firmy. Jednocześnie daje się zauważyć różne środki reklamy.
Baner reklamowy, ma charakter szyldu, planszy. Stąd informuje o firmie. Wydrukowany na powlekanym, wzmocnionym banerze techniką UV co zapewnia długotrwałość kolorów.
Podobnie, poniżej baner drukowany tą samą technologią na siatce Mesh. Jest zdecydowanie polecana do dużych powierzchni, wytrzymuje duże porywy wiatru, w zasadzie niezniszczalna.
Zwłaszcza ciekawym rozwiązaniem jest folia One Way Vision na szybie. Podczas gdy zasłania wnętrze, zwiększając komfort pracy, jednocześnie pozwala z wewnątrz na obserwację otoczenia. Wydrukowana na niej fotografia stylizowanego samochodu jest dodatkowym, efektownym akcentem przyciągającym wzrok.
Jednakowo ważne w oznakowanie firmy to również dane teleadresowe. Czyli godziny otwarcia. Co więcej, oprócz informacji niosą również akcenty reklamy.
W zasadzie napisy można dać na drzwi biura, ale można tez dać na ścianie długości 10 metrów. Doprawdy trudno je wtedy przeoczyć.
Na koniec winder, flaga wysokości 3,5 m, na elastycznym maszcie, wprowadza dodatkowy czynnik-ruch. Przytłoczeni wokoło reklamami, zwracamy uwagę na coś innego, wybijającego się z otoczenia. Coś co pozwala skupić uwagę. Ruch falującej flagi na wietrze jest takim elementem.
Zastosowane w winderze różne końcówki mocujące w zasadzie zapewniają szeroką uniwersalność zastosowania na różnych podłożach. Trawnik, chodnik, beton, etc. do każdego można zastosować inną, specjalnie dostosowaną podstawę.
Oznakowanie firmy, branding to stanowczo wizytówka firmy. Wyraźnie może sprawić, że wzbudza zaufanie, zaprasza do skorzystania z oferty, zaprasza po prostu do wejścia. Ostatecznie, często to pierwszy kontakt klienta z firmą.